8 Aralık 2017 Cuma

Üniversite Hocaları

Hepiniz merak ediyorsunuzdur. Acaba bu üniversitedeki hocalar nasıl diye. Koskoca profesör olmuşlar yüksek lisanslar, doktoralar, tezler, araştırmalar felan filan bunlar neler yapmış böyle ya? Kimisi var sizinle dost olur kimisi var size 3 çocuğunu öldürmüşsünüz gibi davranır. Neden mi? Biz de bilmiyoruz :( Ama fazla kuşkulanmanıza gerek yok çoğunun bütün öğrencilere garezi var ama özünde İYİ insanlar. Aslında baktığımızda öğrencisiyle okey oynamaya giden de var,4 sene eğitim verip daha 3 kişinin adını bilmeyen de. Durum böyleyken insan bi düşünüyor acaba ben hangi kategoride olacağım? Bu aslında sizin elinizde değil de gideceğiniz yerdeki okuyacağınız bölüm hocalarının psikolojisine kalmış bir durum. Ama şunu söylemeliyim siz göze batmadıkça onların size pek bir zararı dokunmaz hepsi kendi halinde. Açıkçası ben de günde 1000 öğrenci ile uğraşsam aynı duruma gelebilirdim normal görüyorum artık. Hocaları sevin onlara şefkat gösterin boru değil 10 sene okumak. Sevmeseniz dahi onlara saygı göstermeyi unutmayın. Sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder