7 Aralık 2017 Perşembe

Okullardaki Öğrenci Tipleri

Bu konuyu yazmaya kalkışınca ortaya bir destan da çıkabilir ama ben size ufak tefek örnekler ile en bariz göreceğiniz 12 tipten bahsedeyim.
1- Okulun ilk günlerinde çok cool takılmaya çalışıp ilk aydan içindeki deliyi ortaya çıkaran tipler.
2- Hayattan ümidini kesmiş 'nereden geldim ben buraya' psikolojisi içerisinde olanlar.
3- Okey ve batak oynamaktan devamsızlıktan kalanlar.
4- Birbirinden asla ayrılmayan sıkı fıkı 1 aylık kankalar.
5- Sürekli dedikodu yapıp aşktan başka konusu olmayan kızlar.
6- Ya ben kaydırma yaptımcılar.(Eğer düşük-orta puanlı bir okuldaysanız bunu 4 senenin sonunda bile duyabilirsiniz).
7- Semt hayatından hala kopamayıp mahalle abisi gibi takılanlar.
8- Organizatörler.
9- Çoluk çocuğa karışmış ama hala sizinle aynı sınıfta olanlar.
10- Topuklu ayakkabıyı yaşam tarzı haline getirenler.,
11- Kendini fazlasıyla rock'a adamış uzun saçlı Metallica t-shirt giyinmiş yüzü görünmeyenler.
12- Ve son olarak asla ayrılmayan 6-7 kişilik gruplar.

Bunlar anlatmayla bitecek şeyler değil lakin en azından gitmeden aklınızda bulunsun sonra görünce vay efendim ben nereye düştüm demeyin. Sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder