28 Kasım 2017 Salı

KYK Yurt Yaşamı

Konumuz yurt.
Çoğu kişinin üniversiteye gitmeden aklına takılan şey yurt yaşamı nasıldır yurtta rahat edebilir miyim olacaktır. Yurtta 1 ay kalıp terkeden biri olarak söylemeliyim ki yurt bana göre değil. Ama diyorsanız ki ben okuldan yurda yurttan okula gidip geleceğim, ki bu zor bi ihtimal o zaman yurt tam size göre. Yurda son giriş saati 11 yani 11'den sonra yurda giriş yapamazsınız ha yurda her türlü almak zorundalar ama adınıza tutanak tutulur. Benim kaldığım yurtta oda imkanları gayet iyiydi. Her oda aynı değil biraz da şans işi bu ama genel olarak kötü denilemez. Asıl konuya geliyorum; yemek....
    Eğer yemek seçen, annemin yemeğinden başka yemek yiyemem diyen biriyseniz hiç yurda kayıt bile yapmayı düşünmeyin. Çünkü her hafta aynı yemeklerle, aynı menülerle devletin size sağladığı 7.5 TL ile ne yesem diye düşünürsünüz. KYK 2017 yılı için 3.5 TL sabah kahvaltısı 7.5 TL akşam yemeği yardımı veriyor bununla kafanıza göre istediğinizi alabiliyorsanız tabi yiyebilirseniz. Benim yurttan ayrılma sebebim giriş çıkış saati ve yemek sıkıntısıydı. Bunun yerine kendi evimize çıkıp en azından kendi yaptığımız şeyleri yiyebilmek daha iyi olacaktı. Temizlik konusunda da kafanız rahat olabilir her gün görevliler tarafından odanız TEMİZLENİR(!).Üşengeç biriyseniz ayrılmayın yurttan.Yurdun size sağladığı 75 gün izni kullanır arkadaşınızda kalırsınız. Ama bunların hepsi size ters düşüyorsa sizin gibi düşünen arkadaşlarınızı bulup bir eve çıkabilirsiniz. Şimdilik bu kadar.Özel yurt hakkında bloğumda görüşmek üzere. Sağlıcakla kalın. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder